poniedziałek, 26 listopada 2012

Część 4

* 10 minut Później *

Siedziałyśmy już przy barze po pijając drinki gdy nagle podszedł do nas... Zayn.
Nie mogłam uwierzyć własnym oczom nie myślałam, że jeszcze kiedyś go spotkam.
- Hej, Czy ty nie jesteś przypadkiem tą dziewczyną ze sklepu ? - Spytał szczerząc się
- Tak to ja :D - Odpowiedziałam
- Poznaj moje przyjaciółki- Dodałam
- Hey ! Jestem Zayn
- Ja Marika
- A ja Daria - Powiedziała i zaczęła krzyczeć było mi wstyd bo nawet Marika ta co ma największego bzika na ich punkcie nie krzyknęła.
- Chodźcie przedstawię wam resztę chłopaków- Poszłyśmy za Zaynem i ku naszym oczom ukazało się 4 chłopaków. Marika i Daria zaczęły krzyczeć.
- Poznajcie Zuzę, Marikę i Darię
- Hej ! - Powiedzieli chórem.
- Cześć - Odpowiedziałyśmy
Gadałam z chłopakami z jakieś 1,5 godziny i dopiero teraz zauważyłam że moje przyjaciółki gdzie zniknęły a wraz z nimi Harry i Niall wydawało mi się to tochę podejrzane. Rozmawiałam właśnie z Zaynem <3 i nagle przyszli tu nagle w czwórkę.
Daria i Mika były jakieś takie nie ogarnięte, Niall parzył się na Darie a Harry na Marikę.
Była już gdzieś 2:30 więc postanowiłyśmy już wrócić do domu. Lecz przed wyjściem wymieniliśmy się Numerami. Gdy już szłyście do waszego mieszkania. Postanowiłam zapytać Mikę co się tam działo.
- Mika ! Co się stało ?
- Naprawdę chcesz wiedzieć ? - Odpowiedziała mi Marika z Uśmiechem na twarzy
- Tak !!! - Krzyknęłam
- A więc było cudownie Kochałam się w Męskim kiblu z Harrym.
- A ja z Niallem w damskim - Zaśmiała się Mówiąc to.
- No, comment  !- Odpowiedziałam im :D
Wracając do domu one caly czas gadały na ten temat.
- Ej Mika, a zabezpieczyliście się ? - Spytała Marikę, Daria
- Fuck ! Nie a ty ?
- No jasne ja się z domu nie ruszam bez zabezpieczenia.
Po tych słowach wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.
Po 15 minutach już leżałam na swoim łóżku próbując normalnie zasnąć i nie myśląc o Zaynie <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz