piątek, 7 grudnia 2012

Część 5 ( +18 )

No to proszę 5 część.
Myślę że nie powstała by gdyby nie Marika i Daria
I sorki że tak długo nie dodawałam :*


Obudził mnie dźwięk mojej ulubionej piosenki 1D '' Kiss you ".
Chwyciłam telefon żeby zobaczyć kto o tak wczesnej porze chce coś ode mnie. Spojrzałam na wyświetlacz na którym pisało Zayn.
Czym prędzej otworzyłam wiadomość '' Hej ! Przyjdziesz dzisiaj do nas z dziewczynami, Harry i Niall Bardzo by chcieli '' 
Od razu odpisałam ''  Jasne chętnie przyjdziemy tylko nie wiem gdzie podaj adres, a tak na marginesie ty byś nie chciał żebym do ciebie przyszła ? " już po chwili dostałam odpowiedź " Napisz gdzie mieszkacie to po was przyjadę. Ja też bym chciał cię zobaczyć ;) :* " 
Podałaś mu Adres a on napisał, że będzie za 2 godzinki 
Szybko poszłam obudzić dziewczyny te jak tylko uslyszały że Harry i Niall chcą się z nimi spotkać szybko zaczęły piszczeć i przygotowywać się. Ja gdy się ubrałam poszłam zrobić śniadanie. Po 20 minutach dziewczyny zeszły na dół. Zjadłyśmy posiłek i poszłyśmy pooglądać tv ponieważ została nam jeszcze jakaś godzinka do przyjazdu Zayna. 
Po godzinie usłyszałyśmy pukanie do drzwi. Poszłam otworzyć drzwi i zobaczyłam Zayna, mimowolnie się uśmiechnęłam.
- To co idziemy ? - Spytał mi się z tym swoim uśmiechem który mnie powalał na kolana.
- Tak ! Dziewczyny chodźcie ! - Krzyknęłam
- Już idziemy - Odpowiedziały równocześnie i zaczęły się śmiać.
Po 10 minutach jazdy dojechaliśmy na miejsce. Ku naszym oczom ukazała się piękna willa, Byłyśmy w szoku, ale z drugiej strony co się dziwić w końcu to są gwiazdy :D 
Weszliśmy do środka, a na kanapie siedziało 4 przystojniaków. Od razu podbiegli do nas.
Liam - Hej ! Miło was znowu widzieć.
Lou - Siemka ! - Powiedział zajadając się Marchewką Louis
Niall - Hej ! - Powiedział zapatrzony na Darię. Ta gdy to zauważyła  uśmiechnęła się .
- Chcesz Żelka - Spytał Blondynek podchodząc do Darii :D  
- Jasne ! Dzięki - Odpowiedziała moja  Friend :D 
Postanowiliśmy, że urządzimy sobie dzień filmowy. Daria z Niallem  poszli do kuchni  przygotować coś do Jedzenia. Ja z Zaynem, Mariką i Harrym wybieraliśmy film a reszta chłopaków szykowała miejsca przed telewizorem.
Zdecydowaliśmy się, że najpierw obejrzymy horror 'Paranormal Activity'' . 
Gdy zaczęliśmy oglądać film Daria z Niallerem  jeszcze nie przyszli.
Trochę zaczęłam się martwić gdzie oni są, więc pod pretekstem pójścia do Toalety po cichutku udałam się do kuchni w której zobaczyłam Nialla i Moją przyjaciółkę całujących sięUspokojona tym faktem wróciłam do przyjaciół. Po chwili dołączyła do nas Para z pełnymi miskami smakołyków. W połowie filmu Hazza zaczął szeptać coś do ucha Marice po chwili poszli na górę
Lou i Liam wyszli na siłownie. Więc zostałam tylko ja, Zayn i Nasze gołąbeczki <3 .
Lecz Zayn zaproponował mi spacer  więc nas już po chwili też nie było.

                                                                *** Oczami Darii *** 

Gdy wszyscy już wyszli zostałam sama z Niallem. W pewnym momencie w filmie było coś strsznego więc jeszcze bardziej wtuliłam się w Chłopaka. Ten tylko się uśmiechnął i odwzajemnił uścisk.
Zrobiło mi się zimno więc dał mi swoją bluzę i powoli zaczął mnie namiętnia całować. Ja się podnieciłam i zaczełam przygryzać jego dolną wargę. On brutalnie chwycił mnie za pośladki i całował coraz pewniej i namiętniej. Poczułam, że jego '' kolega" postawił się na baczności.
Położył się na Sofię, a mnie pociągnął za sobą więc leżałam na nim. Z ciągnął ze mnie spodenki, bluzkę i Bluzę .  Ja rozpięłam mu rozporek podczas całowania. Niall został w samych bokserkach a ja w seksownej bieliźnie. Powoli zaczął mi ściągać stanik i Majtki a że ja nie chciałam być dłużna zdjęłam mu jego bokserki. Wow - Pomyślałam z chytrym uśmieszkiem  widząc jego '' Pytona '' .
Wzięłam go do ust i zaczęłam ssać. Doprowadzałam  Nialla do szaleństwa widziałam to po jego wyrazie twarzy. Po mojej zakończonej pracy Niall wszedł we mnie, był delikatny i czuły tak  jakby bał się, że mi coś zrobi . Z sekundy na sekundę coraz bardziej przyspieszał czułam się jak w niebie
 Czułam, że za chwile dojdziemy. Tak też się stało poczułam w sobie ciepło.
Ze zmęczenia opadliśmy na sofę. Niall przykrył nas kocem i szepnął.
- Byłaś wspaniała :D
- Ty też :D - I zasnęliśmy objęci
       


                                                             *** Oczami Mariki ***

Znajdowaliśmy się w pokoju Hazzy. Największą moją uwagę zwróciła ściana na której było pełno zdjęć. Nagle poczułam, że Ktoś mnie całuje. Odwróciłam się i zaczęliśmy się namiętnie całować. Styles rzucił mnie na łóżko ( Zastanawiałam się dlaczego my to robimy skoro znamy się zaledwie 2 dni ) Czułam że wkłada mi rękę pod bluzkę i pieści moje cycki :p 
- My chyba nie powinniśmy znamy się zaledwie dwa dni
- To co mi to nie przeszkadza ale jeśli nie chcesz się kochać to wystarczy powiedzieć - Powiedział 
- Chcę ale ...
- Ale ... ?
- Nic - Zaczęliśmy się ponownie całować. Zdjął mi bluzkę i spodnie. Po chwili byłam już w samej bieliźnie .Harry zaczął się rozbierać. Gdy zobaczyłam już jego " Kolegę " zrobiłam minę typu WTF.
- Przecież widzisz go nie pierwszy raz więc o co chodzi - Spytał Harold
-  No niby tak ale wtedy byłam zalana w Trzy dupy - Odparłam z bananem na twarzy
Zdjęłam majtki a Styles pomógł mi sciągnąc stanik. Poczułam ja wszedł we mnie, głośno jęczałam ale uświadomiłam sobie, że nie jesteśmy sami w domu. 
Po godzinie Igraszek Opadliśmy bezsilnie na łóżko i zasnęliśmy wtuleni w siebie :D

 

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz